Info EPL & La Liga dalam Bahasa Melayu

Sepintas lalu

Entri terkini berada di bawah kolum sepintas lalu. Sila skrol ke bawah.

Perkembangan terkini spekulasi dan fakta perpindahan empat gergasi EPL (Telegraph)
Klik Manchester United, Chelsea, Arsenal dan Liverpool untuk mengetahui pemain yang hangat diperkatakan bakal memantapkan saingan empat pasukan teratas EPL itu. Perkembangan terkini pesaing Piala UEFA, Everton turut dikemas-kini.



Rabu, 13 Ogos 2008

Berbatov jadi Red Devils

Aku mahu berlari ke kaki Old Trafford!

SELEPAS dikaitkan dengan penghijrahan ke Old Trafford sejak musim lalu, penyerang Tottenham Hotspur, Dimitar Berbatov, dilaporkan bakal menyertai Manchester United dalam tempoh 48 jam dengan bayaran yang lebih murah daripada yang diminta majikannya.

Sebelum ini, Spurs meletakkan penyerang Bulgaria itu pada nilai RM239juta (£38juta) tetapi kini kelab di bawah pimpinan Juande Ramos itu dikatakan bersedia membenarkannya meninggalkan White Hart Lane dengan menurunkannya kepada RM176juta (£28juta).

Ini kerana Ramos sudah bosan dengan pendedahan yang dibuat oleh Berbatov yang melahirkan hasrat untuk berpindah ke Old Trafford dan menampilkan persembahan yang kurang memberangsangkan, selain Ramos berpendapat penyerang itu sepatutnya memperlihatkan kesetiaan kepada kelabnya sekarang.

Ramos turut dilaporkan mensasarkan penyerang Zenit St Petersburg, Andrei Arshavin dan bintang Spartak Moscow, Roman Pavlyuchenko untuk mengisi kekosongan yang ditinggalkan Robbie Keane yang berhijrah ke Liverpool.

Tiada ulasan:

 

blogger templates | Make Money Online